کانسپت اجاره خودرو بی ام و در هواپیما

 

اجاره خودرو در تهران

 

یک «تاکسی» را درنظر بگیرید؛ این تاکسی باید به جایی برود که رهسپار در آن
حضور دارد. خودروسازان برای نمایشگاه‌هایی خودرو نیز چنین حالتی را درنظر
می‌گیرند. در حالی که هنوز هم رونمایی از یک اتومبیل در جلوی چشم صدها
خبرنگار، می‌تواند توجه زیادی را به خویش جلب کند، آخرین مدل نمایش محصولات
جدید کمپانی، ارائه آنها در جایی دور از مکان‌های عمومی است. بر این اساس،
ب‌ام‌و تصمیم گرفته تا کانسپت ویژن آی‌نکست را در یک جت باربری نمایش‌ دهد؛
هواپیمایی از فرودگاه رنت ماشین  بین‌المللی جان اف. کندی در نیویورک قرار گرفته است.

 

اجاره ماشین در تهران

 

به همین منظور، ب‌ام‌و قراردادی با «لوفت‌‌هانزا» امضا کرده که بر اساس آن،
یک بوئینگ 777 تبدیل به یک نمایشگاه سیار شده است. این هواپیما پیمان
است که در درازا ۵ روز، در ۴ شهر حضور داشته باشد. نیویورک بعد از «مونیخ
»، مقصد دوم بوئینگ 777 بوده و سپس به ترتیب، نوبت به سان‌فرانسیسکو
و پکن می‌رسد. سیصد گزارشگر برای همراهی با پرواز دعوت شده‌اند و بر
خلاف رسم متداول نمایشگاه‌ها، از گرفتن عکس و همراه‌داشتن تلفن همراه
بازداری  رنت خودرو شده‌اند.

 

 

 

می‌توان تصور کرد که ابعاد بزرگترین جت تجاری بوئینگ چقدر بزرگ است،
امّا باید توجه داشت که این فضا نمی‌تواند به پای مدل بزرگتر 747-8F که
بلندترین ارتفاع را در دماغه خویش دارد، و یا مدل جدید 747-400 دریم‌لیفتر
برسد. ب‌ام‌و می‌بایست ویژن‌ آی‌نکست که تقریباً به ابعاد یک X3 است،
از راه احد از درها کناری در پشت بال، به هواپیما وارد کند. امّا پیش از این
کار، مهندسان سطحی را ساختند که بدنه هواپیما را از ضلع عریضش، به
دو سرنوشت اجاره ماشین  دسته می‌کرد.

 

 

این سطح بین دو تقدیر پوشیده از فرش و سکوی نمایش خودرو در
وسط پیمان می‌گرفت و در آن از پنل‌های LED مربعی کاربرد شده
بود. به علاوه، یک پرده نیم‌دایره، ویدیوها از پروژکتورهارا منعکس
می‌کرد. پس از پخش ویدیو، ویژن آی‌نکست فرود آمد و چند دقیقه
جلوی جمعیت چرخید. اجاره خودرو  در واقع، اگر تا به حال به قیمت بالای محصولات ب‌ام‌و
اعتراض داشته‌اید، می‌بایست هزینه مراسم‌هایی مانند این را درنظر بگیرید.

 

 

 

نمایشگاه‌های بین‌المللی اتومبیل برای یک هفته، هزینه‌ای در نزدیک
۲ میلیون دلار را برای خودروسازان متعاقب دارد که اغلب دارای جنبه
رسانه‌ای است. امّا خودروسازان با همین خرج و چه بسا کمتر،
می‌توانند مهار کامل شرایط نمایش محصول جدیدشان را، بدون حضور
حتی گرد از رقبا، در دست بگیرند. مرسدس در نمیاشگاه بین‌المللی
اتومبیل امریکای شمالی ۲۰۱۹ در دیترویت حضور نخواهد داشت و
شورولت نیز سیلورادوی ۲۰۱۹ را با هلی‌کوپتر به پیست «تگزاس موتور
اسپید وِی» دستگیر لغایت در یک مراسم کوچک، به مشتریان معرفی
کند. این روزها، دنیای مجازی و شهروندان واقعی، می‌توانند داستان‌های
بهتری را از مراسم‌ها منتقل کنند.ب‌ام‌و ادعا می‌کند که ۷۸ هزار LED
نصب کرده، پروژکتورهایش نوری با قدرت ۱۳ هزار لومن ساطع کرده‌اند
و بیش از 7.5 کیلومتر سیم‌کشی در 777F سپریدن داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست