رزشمند ترین برند های خودرو 2018
اجاره ماشین بدون راننده
به سنت هر ساله، موسسه تحقیقاتی میلوارد براون لیست
ارزشمندترین برندهای دانشمند را منتشر کرد و در این ارزیابی
از میزان رشد یا سرنگونی ارزش برند شرکتها در سال
2018 نسبت به سال ماقبل آن خبر داد.موسسه میلوارد براون
هر ساله بزرگترین برندهای جهان را ارزیابی کرده و عملکرد
آنها را رسیدگی میکند، لغایت بتواند از وسط آنها به انتخاب
قویترینها بپردازد.در امسال اجاره خودرو رویهمرفته عملکرد
احسان را از خویش اثر دادند الی 10 برند برتر آنها در فهرست
صدتاییها پیمان گیرد. در این میان تویوتا با ارزش برندی برابر
29.9 میلیارد دلار در جایگاه اول ارزشمندترین برند خودرویی
عالم قرار گرفت.محققان و تحلیلگران این ارزیابی افزایش 7
درصدی ارزش برند در سگمنت خودرویی عالم را مدیون تقویت
ساخت کراساوورها و خودروهای لوکس عنوان کردهاند و این
عامل را مدیون افزایش فروش خودرو در اکثر نواحی صنعتی جهان میدانند.
اجاره ماشین در تهران
در این گزارش “شهرت و اعتبار تویوتا در بخش کیفیت و قابلیت اعتمادپذیری
محصولات این شرکت در سطح بالا” انگیزه اصلی ارزشمندی این برند عنوان
شده است. این فاکتور به “کمری” کمک کرده تا عنوان پرفروشترین سدان
آمریکا را به خود برگزیدن دهد.بامو و مرسدس در امسال جایگاه خود با یکدیگر
را عوض کردند. مرسدس اجاره ماشین با رشد 9 درصدی، ارزش برند خود را به 25.68 میلیارد
دلار رساند و در مقام دوم پرارزشترین برند خودرویی دانشمند تکیه زد. بامو نیز
با رشد 4 درصدی و با ارزش برند 25.62 میلیارد دلاری در مقام سوم این لیست
پیمان گرفت.فورد با وجود 2 درصد کاهش، در مقام چهارم پرارزشترین برند خودرو
جهان قرار گرفته و ارزش آن به 12.7 میلیارد دلار میرسد. این جایگاه برای فورد
از محبوبیت پیکاپها، خودروهای سنگین و کراساوور فورد نشات میگیرد.در میان
ردههای پنجم الی هشتم این فهرست به ترتیب هوندا، نیسان، آئودی و تسلا دارند
که در این میان تسلا قابل توجه نما شده است. تسلا با رشد 60 درصدی و ارزش
برندی حدود 9.4 میلیارد دلار به جایگاه هشتم این لیست واصله است.
اجاره خودرو در تهران
ماروتی سوزوکی نیز از تازهواردهای این صنعت در امسال محسوب میشود
و ارزش برند آن به 6.7 میلیارد دلار میرسد. این کمپانی رتبه سال جاری
خویش را مدیون رشد تقویت شده، کار رنت فروش شبکهای نمایندگیهای برجسته
و مدلهای اقتصادی و لوکس است.دهمین برند ارزشمند خودرویی عالم با
ارزش حدود 5.9 میلیارد دلار فولکسواگن است. با وجود اینکه افتضاح دیزلی
آلمانها هرگز تمام نمی شود، بنیاد-نهاد-سازمان تحلیلگر از اعتماد دوباره
مشتریان به فولکسواگن صحبت کرده و علت آن را سابقه تجربی آنها
در استفاده از این برند میداند.