شاهکار جدید پورشه 911 برای اجاره خودرو
پورشه 911 کررا S و 4S جدید عضو خانوادهی این اجاره خودروی
نمادین تاریخ هستند؛ ولی اگرچه نما این خودروها ضرورتاً
چیزی را نشان نمیدهد اما تغییرات قابلتوجهی ذیل پوست
این خودروها پنهان شده است. برخی از این تازهها همان
بهبودهای فنی سنتی هستند ولی دگرگونی ها پورشه
911 جدید تنها به پیشرانهی توئین توربوی بهروزتر و گیربکس
آمادهی الکتریکی سازی اندک نمیشود. این خودروی جدید
در دستکاری هوا هم استاد است.
چه چیزی بهتر از اینکه پورشه ویدئوی جدیدی منتشر کرده و اجاره ماشین تمامی فوتوفن آئرودینامیکی نسل جدید 911 را شناسایی کند؟ در تقسیم جلوی این اتومبیل هوای ورودی از هر طرف سپر جلو به طرف رادیاتور میرود الی عمل خنککنندگی انجام شود. این هوا همچنین به چرخ جلو هم میرسد الی توربولانس هوا تقلیل یابد. در بخش عقب نیز هوای جریان یافته از روی اتومبیل به طرف ورودیهای رترو همانند پیشرانهی 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربو مکیده میشود. اینجاست که هوا مستقیماً به طرف اینترکولرها میرود. مجاری در نظر گرفته شده نیز هوا را ذیل رسول و به هر دو طرف سپر عقب تقسیم میکنند.
این تغییرات عموماً روی خنک نگهداشتن نیروهای محرکه تمرکز دارند اما مهندسان پورشه در ضمن تغییراتی را برای تفریق درگ و درمان بهره وری و مصرف سوخت انجام دادهاند. در سرعت 70 کیلومتر در ساعت، شاترهای جلویی بسته میشوند درحالیکه در سرعت 170 کیلومتر در ساعت این شاترها مفتوح میشوند لغایت هوای خنک را به درون خودرو بفرستند. این ویدئو وانگهی جزئیات تنظیمات اکو برای اسپویلر عقب را نشان میدهد. البته اسپویلر تاشونده ی 911 آمریکا فاقد چنین تنظیماتی میباشد.