بنز CLS لوکس در اجاره خودرو
اگر پرفورمنس هیچ کدام از این مدلها به دل شما ننشسته است، بهتر است بدانید که هنوز یک انتخاب دیگر باقی مانده و آن چیزی نیست جز مرسدس AMG CLS 53. این مدل به همان پیشرانه نسخه 450 مجهز شده که توان خروجی آن به 429 اسب بخار رسیده و گشتاور حاصل نیز بالغ بر 520.6 نیوتن-متر شده است. سامانه الکتریکی EQ بوست نیز در این نسخه حاضر خواهد بود.
در داخل کابین CLS با فضایی مدرن به سبک مرسدس روبرو خواهید شد که جزییاتی جدید را با معماری فضای داخلی Eکلاس در هم آمیخته است.
دریچههای تهویه چراغدار شبیه توربین جت هواپیمای مسافربری هستند که رنگ نور مخفی موجود در آنها بسته به دمای کابین، از قرمز به ارغوانی و آبی قابل تغییر است. این نور مخفی در امتداد اضلاع کابین و کنسول میانی گسترش یافته و در طیفی بیش از 60 رنگ مختلف قابل تنظیم است.
دو نمایشگر دیجیتالی بزرگ نیز در پشت غربیلک فرمان و میانه داشبورد در کنار هم قرار داده شدهاند تا اطلاعات گوناگونی نظیر دادههای مرتبط با سرعت خودرو، دور موتور، سامانه مسیریابی و … را به اگاهی راننده و سرنشینان برسانند. فضای پای سرنشینان عقب به واسطه ابعاد نسبتا باریک صندلیهای سبک وزن جلو، در حد مطلوب قرار دارد. فضای سر هم علیرغم خطوط سقفی شبیدار، خوب ارزیابی میشود. محفظه صندوق عقب هم بسیار حجیم و جادار است.

اجاره ماشین E350 کروک جوان پسند کار رنت
در همان نگاه اول شما عاشق این خودرو خواهید شد. طراحی این خودرو از همنسلهای کلاس E آنکه از اتاق W211 استفاده میکنند الگوبرداری شده است. اما نسخه کروک دارای اتاق کد A207 است. این موضوع به این معنا است که طراحی نسل 4 کلاس E برای این خودرو در نظر گرفتهشده است. چراغهای جلو دو تیکه نمادی از چراغهای خودروهای نسل قبلی مرسدس را در خود حفظ کردهاند. اما این بار از طراحی مربعی بهجای طراحی دایرهای شکل برای چراغها استفادهشده است. از نمای روبهرو با خودرویی دارای ظاهر جنگنده و بینهایت زیبا روبهرو هستیم. اگر چرخی به دور مرسدس بنز E350 بزنیم نمیتوانیم نقصی در کیفیت ساخت و طراحی خودرو پیدا کنیم. زمانی که سقف کروک خودرو جمع میشودزیباییهای خودرو دوچندان شده و تلفیق طراحی بیرونی و فضای لوکس درون خودرو شمارا به وجد خواهد آورد.
درون اتاق همهچیز از چرم و چوب ساختهشده است. بخشهای کمی از پلاستیک ساختهشدهاند که از کیفیت کاملاً قابل قبولی برخوردار هستند. داشبورد نمای بسیار جذابی دارد و در کنار صندلیهای چرم به خودرو ظاهری لوکس بخشیده است. امکانات رفاهی خودرو در بالاترین سطح قرار دارند و آپشن های پرتعداد در دسترس شما هستند. صندلیها علاوه بر گرمکنهای معمولی به گرمکن پشت سر نیز مجهز شدهاند. روی شیشه جلو خودرو نیز بادگیرهای نصبشده تا از هجوم باد مستقیم جلوگیری کند. بطورکلی فضای دو صندلی جلو بهراحتی نسخه سدان است اما به دلیل کم شدن فاصله محور عقب و جلو و بهطورکلی کم شدن طول خودرو در حدود 20 سانتیمتر فضای عقب بهخصوص زمانی که سقف بسته باشد بهراحتی نسخه سدان نیست. بهاینترتیب خرید مرسدس بنز E350 کروک میتواند یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی باشد که به خودروهای کروک لوکس علاقهمندند.

اجاره خودرو E350 مناسب تشریفات
پس باز کردن در ابتدا شاهد لوگو شرکت بنز در رکاب های جانبی و هم چنین کفپوش های شرکت ای ام جی هستیم. بعد از ورود به اتاق با فضایی کاملا جدید که توسط شرکت فرانسوی به خوبی طراحی و ساخته شده است رو به رو می شویم. صندلی های این مدل نسبت به سری قبل اسپرت تر بوده و بهتر بدن را د ر خود می گیرند تا در مانور های ناگهانی تعادل بدن را بر هم نزنند. صندلی های عقب هم دارای فضای پای مناسب و راحت برای افراد متفاوت است . در قسمت نورپردازی باز هم مرسدس بنز شاهکار دیگری را خلق کرده و فضایی کاملا آرام برای سرنشینان خلق کرده است به خصوص به همراه سیستم تهویه هوای جدید شرکت مرسدس بنز که توسط ایالات متحده آمریکا ساخته شده است و بر روی مدل های کانورتبیل (سقف متحرک) مستقر است اما ما در این مدل سدان شاهد این سیستم هوشمند هستیم .این سیستم که از 3 لایه پلی استر لانه زنبوری جهت استحکام و عدم انتقال حرارت به داخلی کابین ساخته شده است و در حدود 30 سانتی متر بالاتر از شیشه جلو قرار می گیرد و متناسب با خواست سرنشینان و رانندگان قابل تنظیم بوده و هوای نا مطبوع را از اتاق دور می کند تا تاثیری در دما و محیط اتاق نداشته باشد.

کرایه خودرو بنز S500 برای مدیران خوش سلیقه
صنعت اتومبیلسازی در مسیر الکتریکی شدن افتاده است؛ اما هنوز راه زیادی مانده تا بتوان کاری کرد که افراد، خودروهای برقی را به نمونههای بنزینی ترجیح دهند که البته دلیل اصلی این موضوع نه به خود خودروهای برقی، بلکه به نبود زیرساختهای لازم و کافی برمیگردد. در هر کجای دنیا میتوان بهراحتی یک پمپ بنزین پیدا کرد؛ اما ایستگاههای شارژ ۲۲۰ ولتی، ۴۴۰ ولتی تسلا و یا ۸۸۰ ولتی پورشه چیزی نیستند که بهراحتی بتوان به آنها دسترسی پیدا کرد. به همین دلیل است که فعلا نمیتوان تصوری از آیندهی وسایل نقلیهی برقی داشت؛ اما راهی که در حال حاضر پیش روی ما است و اکثر خودروسازان نیز آن را انتخاب کردهاند، این است که پیشرانههای درونسوز فعلی را کممصرفتر کنند و آلایندگی آنها را کاهش دهند. در این بین، دایملر بهعنوان یکی از پیشگامان چنین امری اقدام به رونمایی از پیشرانهی جدیدی با نام M256 کرده است که جدیدترین پیشرانهی شش سیلندر خطی درونسوز این شرکت به شمار میرود و برای اولین بار در مرسدس بنز S500 جدید مورد استفاده قرار گرفته است.
این پیشرانه از جهات مختلف یک تغییر بزرگ برای مرسدس بنز به شمار میرود. اولین مورد این است که مرسدس بنز با تولید M256، یکی از سنتهای سالهای اخیر خود یعنی پیشرانههای V6 را کنار گذاشته و دوباره همانند قدیم به پیشرانههای شش سیلندر خطی روی آورده است. البته این به معنای وجود ایراد در پیشرانههای V شکل نیست، بلکه شاید مهندسان مرسدس بنز به این نتیجه رسیدهاند که شش سیلندر خطی بهتر است. همچنین پیشرانهی M256 به سیستم برقی ۴۸ ولتی مجهز است (خودروهای معمول از سیستم برقی ۱۲ ولتی استفاده میکنند) و این مورد سبب شده تا بتوان از واترپمپ و کمپرسور قدرتمند کولر برقی در این خودرو استفاده کرد. آلترناتور (دینام) این پیشرانه نیز با موتور استارتر بهصورت یکپارچه ساخته شدهاند که مجموعهی آنها با نام استارتر ژنراتور یکپارچه (ISG) شناخته میشود. طراحی این سیستم به این شکل است که یک موتور الکتریکی روی میللنگ پیشرانه سوار است که موقعیت دقیق آن در بین پیشرانه و جعبهدنده است. در این پیشرانه در کنار توربوشارژرهای معمول از سوپرشارژر برقی نیز استفاده شده است. از آنجایی که موتورهای برقی این قابلیت را دارند تا صد درصد توان خود را از لحظهی آغاز حرکت تولید کنند، استارتر ژنراتور یا (ISG) میتواند نیروی خود را به پیشرانه انتقال دهد و یک استارت بدون تأخیر و سریع برای بنز S500 به ارمغان بیاورد. میزان گشتاور در این خودرو آنقدر بالا است که حتی در صورت روشن بودن سیستم کنترل کشش (TCS) نیز میتوانید صدای تایرهای عقبی را دربیاورید.

برای اجاره ماشین در سراسر ایران کافیست برای رزرو خودرو مورد نظر با کارشناسان ما تماس حاص نمایید.