اجاره خودرو هیوندای النترا کامپکت فوق العاده
به جرات میتوانیم بگوییم یکی از دلایل رشد هیوندا و شاهکار این شرکت یعنی النترا ،نسل های متفاوتی می باشد که در دوره های زمانی مشخص به بازار عرضه می کند ، نسل هایی که در آن ها آنطور که سایپاو ایران خودرو عادت دارند فقط چراغ ها عوض نشده و یا گلگیر بعنوان اپشن مطرح نشده بلکه مطابق با ذوق و سلیقه بازار یک فیس لیفت کامل و جذاب به بازار عرضه شده است.
در نسل ششم النترا بیشتر شاهد تغییرات در ظاهر خودرو هستیم.این مدل از خودرو النترا به دلیل همسویی بیشتر با استاندارد های جهانی امکانات بسیار زیادی را در دل خود جای داده و برای بر قراری یک هارمونی منظم بین مدل های هیوندای طراحی آن نزدیک به مدل های دیگر شده است. با همراه مکانیک همراه باشید تا این نسل از النترا را به تفضیل بررسی کنیم.
نحوه رانندگی و میزان لذتی که از رانندگی با هیوندا النترا می برید بستگی به تیپی دارد که انتخاب می کنید فرمانپذیری و عملکرد این خودرو از حد متوسط بالاتر بوده ولی جعبه دنده هفت سرعته دو کلاچه اندکی کار را برای شما سخت خواهد کرد.اگر بدنبال شتاب بالا هستید سمت تیپ های اکو و اسپرت بروید ولی در حواستان باشد این دو مدل نسبت به مدل های دیگر فرمان پذیری ضعیف تری دارد.

اجاره ماشین سانتافه شاسی بلند هیوندای
سانتافه یکی از اولین محصولات هیوندای است که به زبان ساده میتوان گفت برجسته ترین آنهاست. که در پیدایش از سوناتا پیروی شده است. در حال حاضر یک شباهت خانوادگی واضح بین خانواده ی هیوندای وجود دارد، البته سختی و خشونتی که در توسان دیده میشود در این خودرو از طریق طولانی کردن فاصله ی دو محور سانتافه برطرف شده است. بهترین نوع آن مدل اسپرت است ،که دارای یک پنجره مشبک شش ضلعی سمت راست به اندازه پرانتز با چراغ های مه شکن و چراغ جلو کمرنگ با نور ال ای دی می باشد.
افتخار سانتافه مربوط به مسطح بودن آن و چرخ های عقب و دستگیره درب عقب است و پشت چرخ عقب باز است که اکنون در مزدا از بین رفته است. تغییرات متعادل ساده در چراغهای عقب و شیشه های درب عقب اتومبیل صورت گرفته است. با وجود برخی از شباهتها با فورد جدید فراری در قسمت عقب و چراغهای جلو، تردیدی در انتخاب آن بوجود می آورد، البته بخش تقریبا متقاطع هاچ بک فورد کاملا به اندازه سانتافه اسپرت انحنا ندارد.
آنچه که در مورد سانتافه کمتر متمایز است تغییری است که در پنجره چهارم عقب آن شکل گرفته است. هیوندای می گوید: که آن را در اصل جایگزینی مینی ون کرده؛ به هر حال، سه ردیف صندلی موجود با یک ظاهر طراحی نامعمول ضربه بزرگی به آن وارد کرده است.
همانند توسان کابین سانتافه بزرگ شده، که میتوان گفت این اندازه زیاد است. و دارای یک سپر کنترل شده در مرکز آن و در دو سمت دارای دریچه های هوا بزرگ است البته در محدوده زمانی معین بسیار جمع و جور و مناسب طراحی شده، ماشین دارای سطح فلزی خوبی است. سطح فاصله محور، و کنترل دستگیره بزرگ سرعت فن و حجم صدا به خوبی تنظیم شده است. بر روی داشبورد، یک صفحه نمایش 8 اینچ وجود دارد.
برخی از بخش های سانتافه اسپرت و شیک با طرح چوب مجهز شده، و باعث براقی آن شده که جذاب تر و متناسب می باشد. تغییرات داخلی سطوح فلزی آن ظاهر سانتافه را شکیل تر کرده اساس و ساز و کار شرکت هیوندای براساس ظاهر زیبای ماشینهای سانتافه و توسان بوده است که با وجود مزیت های فوق العاده زیاد این ماشین مانند موتور قدرتمند و آپشنهای استاندارد ظاهر زیبای این ماشین مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

کرایه خودرو هیوندای ولوستر خاص برای جوانان
با نگاهی گذرا به نمای خودرو تفاوتی آشکار بین طرفین آن به چشم میخورد و آن هم عدم تقارن است! سمت راننده یک درب و طرف مقابل دو درب وجود دارد. همچنین درب سمت راننده کشیدهتر است و ستون خودرو عقبتر قرار دارد. این عدم تقارن برای بهنوبه خود عجیب مینماید و ممکن است به مزاج برخی خوش نیاید ولی نمیتوان این را انکار کرد که درب عقب واقعاً کارآمد است. تصور کنید با دوستان خود، خودروی کوپهای دو درب سوارید و هر بار برای سوار یا پیاده شدن سرنشینان عقب، شاگرد مجبور باشد از خودرو پیاده شده و اهرم را بکشد و صندلی را خم و راست کند! تجربهاش را داشتهام! واقعاً کلافه کننده است.
ر قسمت پیشین، جلوپنجرهٔ بزرگ چندضلعی که خطمشی تولیدات هیوندای است، با فرم قرارگیری چراغهای بزرگ آن که گرافیک داخلی زیبایی دارند، بهخوبی هماهنگ است.
دو ورودی هوایی که در کاپوت خودرو دیده میشود به همراه خطوط تیز و شکستهٔ بدنه، المانهایی هستند که هدف بر عضلانی نشان دادن خودرو دارند.
در نمای پسین میتوان شیب نسبتاً زیاد سقف را بهخوبی مشاهده کرد. چراغها با انحنای بدنه متناسباند و گرافیک جذابی دارند. خروجی اگزوز دوگانهٔ متصلبههم که در وسط سپر تعبیه شدهاند نیز از شاخصههای تفاوت طراحی این هاچبک زیباست.
رینگهای 17 اینچی بزرگ به نظر میرسند و در وسط هر پره، نواری باریک بارنگی متناسب با بدنه دیده میشود. ارتفاع یا به عبارتی فاق لاستیکها همانند دیگر خودروهای اسپرت چهره، کوتاه است. این امر گرچه سبب زیبایی ظاهری میشود، اما کوبش خودرو را بالا میبرد.
خصوصاً برای سرنشینان عقب که میتوانند تکتک پستی بلندیهای آسفالت با کیفیت شهر را با تمام وجود احساس کنند! ولی از انصاف دور نشویم، خودروی اسپرت هر کارش که کنند همین است! نمیتوان راحتی رانندگی در یک سدان هم قیمت را در آنها یافت. گرچه برخی این امر برایشان در رانندگی اسپرت خوشایند است.

اجاره خودرو هیوندای اکسنت جدید
لازم است بدانید که طراحی نسل چهارم هیوندای اکسنت به بیش از هشت سال قبل بازمیگردد. ظاهر اکسنت اگرچه چندان مهیج به نظر نمیرسد اما با وجود گذر این سالها، توانسته به خوبی غبار کهنگی را از لباس نسبتا زیبای خود دور نگاه دارد.
البته فقدان رقبای درخور و متنوع در بازار ایران، در بهروز ماندن محصولاتی همچون نسل چهارم اکسنت، تاثیر قابل توجهی دارد.
چراغهای جلو از نمایی کشیده و اسپرت برخوردار هستند و برخلاف حالت کلی بدنه که تأنی و آرامش را به ذهن متبادر مینماید، اخم و ناراحتی را میتوان از سگرمههای در هم رفته آن احساس نمود.
برخلاف بسیاری ازمحصولات جدید هیوندای، در اینجا به دلایل اقتصادی و نیز ابعاد نسبتا کوچک بدنه، خبری از جلوپنجره بزرگ نیست و یک حفره کشیده و تقریبا کوچک بین چراغها، مزین به نماد کروم رنگ هیوندای، پرونده جلوپنجره اکسنت را مختومه کرده است.
بسیاری از افراد با تعویض لاستیکها و استفاده از لاستیکهای با پهنای ۲۰۵ میلی متر فرمان پذیری بهتری از خودرو را تجربه کردهاند. سیستم تعلیق و فنربندی با کیفیت هیوندای اکسنت هنگام رانندگی در جادههای ناهموار و گرفتن ضربات سرعت گیرهای شهری خود را به خوبی نشان میدهد.
با فشردن دکمه استارت خودرو با صدای بسیار کمی روشن میشود؛ دنده را در وضعیت D قرار می دهیم و خودرو شروع به حرکت میکند. با فشردن پدال گاز، بهدلیل گیربکس ۴ سرعته و ۱۲۲ اسب بخار قدرت شتاب فوقالعادهای نخواهید داشت اما هماهنگی تعویض دندهها که به نرمی انجام میشود، صدای موتور حس خوبی به بیننده منتقل میکند.
این خودرو هندلینگ خوبی دارد به طوری که در پیچهای تند، به خوبی فرمان گرفته و عقب خودرو نیز از مسیر خارج نمیشود و سواری راحت و آسایش را برای شما فراهم میکند؛ اما امکان حرکات نمایشی و دریفت به شما نمیدهد. فرمان خوش دست و سیستم هیدرولیک آن و وزن سبک خودرو، فرمان خوش دستی را در اختیار راننده قرار داده که در ترافیک شهری کاملاً مناسب است.

اجاره ماشین توسان با طراحی جدید
توسان محلی است بین نیو مکزیکو و آریزونا که نامش روی شاسی بلند کرهای نقش بسته است. توسان در این نسل، فاقد زیبایی خارجی است. به نظر میرسد کرهایها حین طراحی، بی حوصلگی و کم سلیقگی را در حق ماشین توسان تمام کردند. در قسمت عقب خودرو هم همین قضیه مشهود است. در داخل کابین نیز طراحی داشبورد و خصوصا ادوات بخش میانی خوب از کار در نیامده و این مساله در مقابل رقبای هیوندای توسان مانند سوزوکی ویتارا بیشتر خود را نشان میدهد.
شرکت هیوندا خودروی هیوندا توسان را طوری طراحی کرده که این خودرو شبیه به نسخه ی کوچک خودروی هیوندا سانتافه باشد که البته این اصلا چیز بدی نیست چراکه خودروی هیوندا سانتافه طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی دارد. بارزترین تشابه بین این دو خودرو از نظر طراحی، مربوط به گریل کرومی استفاده شده در قسمت جلو است که تا لبه ی چراغ های اصلی خودرو کشیده شده است.
شکل در بدنه ی این خودرو به همراه انحنای قسمت بالای چرخ ها سبب می شود تا حتی زمانی که این خودرو بدون حرکت و متوقف است، باز هم در حال حرکت به نظر برسد. قسمت عقب خودرو نیز بسیار هوشمندانه طراحی شده است و چراغ های این قسمت بسیار مشابه چراغ های استفاده شده در اجاره خودرو هیوندا i20 هستند. در مجموع، طراحی خودروی هیوندا توسان بسیار چشم نواز است و بدون شک این خودرو یکی از زیباترین خودروها موجود در کلاس خودروهای شاسی بلند سایز کوچک است.
در طراحی داخل کابین نیز خودروی هیوندا توسان از برخی خودروهای هیوندا نظیر هیوندا ix35 و هیوندا i20 الهام گرفته است. کیفیت ساخت کابین در مدل جدید این خودرو پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به نسخه ی قبلی داشته است و کیفیت داخل کابین مدل جدید خودروی هیوندا توسان را می توان با طراحی و ساخت برند های مشهور نظیر فولکس واگن در این کلاس مقایسه کرد. داخل کابین این خودرو استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت، بکار بردن پلاستیک نرم و باکیفیت به همراه استفاده از سیستم اطلاعاتی پیشرفته و مدرن جلب توجه میکند. طراحی داشبورد این خودرو بسیار ساده است اما همین طراحی ساده باعث می شود تا در هنگام پیدا کردن دکمه های مربوط به تنظیمات قسمت های مختلف دچار سردرگمی نشوید.

کرایه ماشین آزرا گرنجور پرقدرت
طراحی ظاهری آزرا را باید یکی از پر بحث ترین بخشها دانست. طراحان این شرکت کره ای ثابت کرده اند که ابایی از ترکیب طراحی شرقی-غربی و استفاده از المان های جدید و مد روز ندارند. به همین دلیل در نگاه اول نسل جدید آزرا را باید عملا بی شباهت با نسل های گذشته این سدان دانست.
جلو پنجره بزرگ با خطوط افقی که با حرکت به سمت پایین سپر کوچک می شود. چراغ های دو بخشی که بی شباهت با محصولات بی ام و نیست در یک تو رفتگی قرار گرفته اند. در بخش پایین سپر نیز نوار کرومی نسبتا باریک کار شده و دو نوار ال ای دی نیز در بخش بالایی آن قرار گرفته است. کاپوت خودرو نیز دارای خطوط مشابه با محصولات آلمانی است و آینه های جانبی نیز بر روی یک پایه کرومی قرار گرفته است.
در نمای کناری برای ایجاد جذابیت هرچه بیشتر و متناسب با زبان طراحی روز دو خط شانه ای کار شده است که خط شانه ای اول از گوشه گلگیر جلو تا درب عقب امتداد پیدا کرده است اما خط شانه ای دوم به صورت مورب و با ابعاد بزرگ تری از روی گلگیر تا دستگیره درب عقب امتداد پیدا کرده است.
در بخش طراحی داخلی برخلاف نمای ظاهری خودرو هیوندای به برخی از اصول همیشگی خود وفادار مانده و دیگر خبری از ترکیب زبان های طراحی مختلف در آن نیست. فرمان 4 شاخه با ابعاد نسبتا بزرگ با این که طراحی چندان چشمگیری ندارد ولی به صورت کاربردی طراحی شده است و برای مسافت های طولانی خستگی کمتر راننده را به همراه دارد.
تریم تک رنگ مشکی در کنار استفاده به نسبت گسترده از پلاستیک خشک را باید یکی از نقاط ضعف اتاق آزرا دانست. در واقع فقط رنگ سقف و ستون جیر با باقی تریم خودرو متفاوت است. اما هیوندای با طراحی بخش مرکزی کنسول مشابه با خودروسازان آلمانی، ارگونومی قابل قبولی را عرضه می کند و تقریبا جای سورپرایز عجیبی را باقی نمی گذارد.

اجاره خودرو هیوندای جنسیس برای مدیران
هیوندای جنسیس یک سدان کرهای است که نسل اول آن در سال 2008 معرفی شد و از سال 2010 به بازار ایران راه پیدا کرد. تولید هیوندای جنسیس سدان تا سال 2013 ادامه پیدا کرد و در سال 2015، هیوندای نسل دوم آن را معرفی نمود. هیوندای جنسیس در بازار ایران شرایط خوبی را تجربه کرد و در کنار نسخه کوپه جنسیس، مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفتند.
هیوندای جنسیس سدان طراحی خارجی و داخلی مطلوبی دارد و با ورود به کابین آن، حس سوار شدن به یک خودرو لوکس به شما دست خواهد داد. اما باید بگوییم جنسیس در کنار لیست بلند آپشنها و همه نکات مثبتی که دارد، در زمینه کیفیت سواری و هندلینگ در مقابل بسیاری از رقبا از جمله تویوتا آریون حرفی برای گفتن ندارد.
هیوندای جنسیس سدان از نظر فنی، با جنسیس کوپه مشترک است و از یک موتور 3.8 لیتری 6 سیلندر با 290 اسب بخار قدرت و 358 نیوتن متر گشتاور در هر دو این خودروها استفاده شده. این قدرت با وجود وزن بسیار بالا، شتاب و سرعت خوبی را برای جنسیس به ارمغان میآورد.

برای اجاره خودرو انواع برندهای موجود در بازار ایران در شبانه روز میتوانین با کارشناسان کار رنت تماس حاصل نمایید.