نکته های دوست داشتنی برای اجاره خودرو بنز

 

روزهای ابتدایی استفاده از سیستم‌های اطلاعات سرگرمی خیلی جالب نبوده است.
بجای کمک به رانندگان برای مدیریت خودروی خود از پشت فرمان، نسخه‌های اولیه‌ی
iDrive ب‌ام‌و مای فورد تاچ فورد فقط باعث می‌شدند رتبه‌ی این برندها در مطالعه
کیفیت ابتدایی جی دی پاور تنزل یابد. به کارگیری این سیستم‌ها مشکل بود و
جذابیت زیادی هم نداشت. همچنین سیستم‌های مهار صوتی آن‌ها به ندرت کار
می‌کرد.اما این روزها اجاره خودرو  سیستم‌های زیاد بهتری تولید شده‌اند و سیستم MBUX
مرسدس بنز آن را مقاوم می‌کند. این سیستم از صفحه‌نمایش زیاد قشنگ و اینترفیس
هوشمندی هوده می‌برد. البته هنوز هم برخی مشکلات قدیمی سیستم‌های اطلاعات
سرگرمی پیشین در MBUX به چشم می‌خورند که دسته اعظم آن به دلیل جاه‌طلبی
سازندگان این سیستم بوده است؛ اما رسیدگی کلی این سیستم اثر می‌دهد که
MBUX بیشترین پتانسیل را در بین همگی سیستم‌های اطلاعات سرگرمی جدید بازار داراست.

 

دستیار مجازی

 

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های MBUX معاون مجازی بدون اسم آن است.
اگرچه این سیستم می‌تواند آدرس را برای ناوبری بپذیرد و از طریق کنترل
صوتی ایستگاه رادیوی موردعلاقه را انتخاب می‌کند ولی مرسدس توانایی
دیگری را هم به آن اضافه کرده است. علاوه بر طیف وسیع سیستم‌های
خودرویی که می‌توانند از راه صوت کنترل شوند (همچون نورپردازی درونی
و گرمایش صندلی‌ها)، MBUX می‌تواند با به کارگیری پردازش ابری به
سؤال‌های پیچیده پاسخ دهد. MBUXمی‌تواند به شما بگوید که پاسخ‌ها
دیترویت رد وینگز و نایروبی هستند؛و البته این سیستم می‌تواند به
جمله‌های عادی استجابت دهد بنابراین نیازی به به کارگیری زبان محاوره
ایی دشوار و اتوکشیده نیست.البته اینسیستم کاملاً بی‌نقص نیست.
کاملاً روشن نیست که MBUX چه سیستم‌هایی را می‌تواند کنترل کند
و جتی اگر سؤالی را بپرسید که سیستمپاسخش را می‌داند شاید
نتواند آن را تشخیص دهد. MBUX همچنینبه واژه ها بیش از حد حساس
بوده بنابراین اجاره ماشین  حواستان به تلفظ واژه ها باشد.

آزادی دستورات

 

یک دشوار کبیر سیستم اطلاعات سرگرمی در سال‌های ماضی این بود
که مالکان را ناچار به به کارگیری یک نوع ویژه از اینترفیس می‌کرد. اگر
یک صفحه‌نمایش وجود داشت شما از آن کاربرد می‌کردید. اگر اهرم و
نشانگر هستی داشت شما متعلق به استفاده می‌کردید.اما MBUX
بجای یک یا دو اینترفیس دارای چهار اینترفیس است. کنترل‌های صوتی
از دسته مهم‌ترین اجاره خودرو در تهران  آن‌ها هستند اما احتمالاً شما هرگز با مرسدس
خویش گفتگو نکنید. یک پد پیگیری دستورات نیز جایگزین اهرم و نشانگر
سنتی کامند شده و ژست‌های حرکتی مانند گوشی‌های هوشمند را
برای کنترل صفحه‌نمایش 10.3 اینچی مرکزی می‌پذیرد. همین صفحه‌
نمایش به‌صورت لمسی هم کار می‌کند و پاسخ‌های فوق‌العاده‌ای را با
گرافیک جذاب ترکیب می‌کند؛ و اگر دست‌های خود را روی پروانه نگاه دارید
خواهید توانست با تاچ پدهای روی هر پره‌ی فرمان پیشه کنید.این نوع
از آزادی عمل کاملاً گیراست و به مالکان تجربه‌ی خوشایندی را اعطا می‌کند.

نشان دهنده و طرح‌های قابل تنظیم

 

تغییر طرح پشت آمپرها چیز جدیدی نیست اما MBUX به سطح خارق‌العاده‌ای
واصله است. علاوه بر سه حالت متفاوت پشت آمپرها (مدرن کلاسیک، اسپورت
و سفارشی)، هر طرح حائز اطلاعات ویژه خویش بوده و صفحات نمایش را برای
نمایش مواردی همچون ناوبری، معاون راننده و راندمان کلی شخصی‌سازی می‌کند.
اگرچه می‌توانید به‌صورت مستقل بین صفحات نمایش مختلف سوئیچ کنید ولی
به حالت رانندگی هم بستگی دارند. علاوه بر این‌ها تِم هایی وجود دارند که
با تنظیمات متنوع پشت آمپرها منسجم شده و نورپردازی خاصی هم دارند
احتمالاً تابه‌حال در ارتباط  اجاره ماشین در تهران با ویژگی درستی افزوده شنیده‌اید. آنسان که پیداست
این خاصیت به آینده مربوط است ولی MBUX برای اولین بار از آن سود برده و
باید گفت واقعاً هم جذاب است.سیستم واقعیت مجازی سفارشی این سیستم
از دوربین جلو و سیستم ناوبری کاربرد می‌کند. دوربین در سرعت زیر پرکار شده
و سپس نام خیابان و جهت‌های ناوبری را در صفحه‌نمایش پرتو می‌دهد.در پیوستگی
دو نقطه‌ضعف این سیستم اطلاعات سرگرمی جدید را هم خدمت شما عزیزان عرض می‌کنیم.

اطلاعات بیش از حد

 

ما علاقه‌مندیم با مرسدس بنز A کلاس جدید به راز شغل برویم ولی خب موعد
کافی برای انسجام با MBUX نداریم. این سیستم زیاد عمیق و گاها پیچیده بوده
و رانندگی کوتاهی ما با آن موعد کافی برای یافتن تنظیمات موردنیاز که به دردمان
بخورد را برپایی نکرد.امیدواریم این یک سخت نرم‌افزاری قبل از فرآوری باشد اما
در خلال به کارگیری MBUX در A کلاس، سیستم ناوبری به‌صورت منظم مختل
می‌شد و جهت‌ها را دیرتر نشان می‌داد. ما با خودرو دو بار از دوربرگردان رد شدیم.
در چنین چگونگی ویژه‌ای نمی‌توان گذرگاه درست را تشخیص داد. در ضمن هیچ
تضمینی درباره پرتو دادن نزدیک‌ترین راه و یا حتی مسیرهای درست وجود ندارد.
به احتمال زیاد این سیستم بر پایه نرم‌افزارهای اولیه ساخته شده و بعدها شفا
خواهد یافت؛ ولی خب نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست