پلن ها و ایده های جدید مرسدس بنز برای اجاره خودرو

اجاره ماشین ارزان

 

طراحی ظاهری و داخلی یک خودرو اگر نگوییم مهم‌ترین فاکتور
، قطعاً جزو بالاترین و پراهمیت‌ترین فاکتورها برای خریداران
خودروهای جدید است. خریداران در نگاه اول با نما اتومبیل
انس می‌گیرند و اگر خودرویی نتواند از نظر ظاهری جذابیت‌
های اجاره خودرو در تهران  لازم را برای خریداران برپایی کنند با واکنش‌های
منفی آن‌ها مقابل خواهند شد.اگرچه قشنگ یا قبیح نامیدن
یک خودرو به سلایق افراد پیوستگی دارد اما خب طراحی و
زیبایی خودروها نیز استانداردها و قوانین ویژه خویش را داشته
و به همین خاطر است که اکثر خودروهای قشنگ در هوش ها
ملت باقی مانده‌اند و در واقع خودروها بیشتر به واسطه طراحی
خود در نزد ملت شناخته شده‌اند لغایت پرفورمنس و یا ویژگی‌های سایر خود.

 

اجاره خودرو ارزان در تهران

 

یکی از بهترین و کارکشته‌ترین برندهای خودروسازی در سراسر دانشمند
مرسدس بنز است که به جرات می‌توان آن را جزو شناخته‌شده‌ترین
خودروسازان دانست. مرسدس بنز از عقیده تکنولوژی و لوکس بودن
جزو پیشتازان این صنعت بوده و اختراعات و نوآوری‌های کثرت را به نام
خویش ثبت کرده است.طراحی‌های این شرکت نیز همواره زبانزد پیروان
بوده و برخی از شاخص‌ترین و زیباترین خودروهای جهان فرآورده این کمپانی
هستند. طبیعی است که هر فرازی با یک فرود به اتفاق بوده و مرسدس
نیز از عقیده طراحی پستی و بلندهای فراوانی را تجربه کرده است؛ ولی
صنعت خودروی کنونی در فشرده‌ترین و رقابتی‌ترین حالت خویش قرار داشته
و از آنجایی که مرسدس رقبای کثرت قبل روی خویش می‌بیند فلذا از نظر
طراحی جای هیچ‌گونه خطایی وجود ندارد. البته که این شرایط برای دیگر
لوکس سازان همچون اجاره ماشین در تهران  آئودی و ب ام و نیز راستگو است.

 

 

 

مرسدس بنز همواره جزو نوآورترین شرکت‌ها در بحث طراحی بوده و یگانه
از بارزترین مثال‌های آن دودمان نخست مرسدس CLS است که غوغایی
به پا کرد. در واقع مرسدس با فرآوری CLS کلاس دسته سدان های کوپه
را پایه‌ریزی رو کرد و بعد از آن نیز دو رقیب دیگر هم‌وطن محصولاتی را در
این دسته فرآوری نمودند.اما تقسیم طراحی یکتا از مهم‌ترین بخش‌های
یک خودروساز بوده و سکان‌داری آن نیز به هرکسی نمی‌رسد. قبل از این
افراد مشهوری همچون برونو ساکو مدیر طراحی مرسدس بنز بوده‌اند و
در چند سنه پسین نیز مرسدس با ریسک بزرگی که کرد این سمت را
به گوردون واگنر جوان واگذار نمود.همچون هر مدیر طراحی دیگر، واگنر
با ورود به تقسیم طراحی مرسدس سعی کرد هویت تازه‌ای به محصولات
این برند ببخشد که دست‌پخت او و تیمش در این سال‌ها با بازخوردها
و واکنش‌های کثرت روبرو شده است.

 

 

 

اما در چند ماه پسین واکنش‌هایی جنجالی به طراحی محصولات مرسدس بنز
نگریستن شده است. همه‌چیز از دودمان جدید CLS آغاز شد، جایی که نمای
جلوی ملقب به “شکارچی” و طراحی چراغ‌های عقب آن با بازخوردهای منفی
وسط اکثر پیروان مواجه شد. چراغ‌های جلوی CLS که در بعضی از محصولات
سایر مرسدس نیز دیده شده از نظر برخی پیروان خیلی خلاقانه و جالب نبوده
و این موضوع در دسته عقب شکل حادتری به خویش گرفته است. البته بازهم
باید گفت که این مورد به سلیقه‌ی کسان هم بستگی داشته و عقیده ما با
همه‌ی کسان یکسان نیست.دیگر محصولی که با عکس‌العمل ویژه طرفداران
روبرو شده نسل جدید شاسی‌بلند GLE است که همین چند روز پیش شناسایی
شده و نمای جلوی ساده‌ی آن به همراه چراغ‌های عقب انتقاداتی را متوجه تیم
طراحی مرسدس کرده است. چراغ‌های عقب از CLS جدید الهام گرفته و انسجام
چندانی با همگی پیکره‌ی این شاسی‌بلند ندارد.

 

 

 

اما جدای از دو خودرو به شاسی‌بلند جدید و تمام الکتریکی EQC می‌رسیم
که آغازگر یک دوران جدید برای این برند می‌باشد. EQC به عنوان آغازگر مسیر
تمام الکتریکی مرسدس باید طراحی کاملاً متمایزی را پرتو می‌داد و البته
انتظارات کثرت نیز از آن هستی داشت اما با رونمایی متعلق به رخداد دیگری
رخ داد!نمای جلوی EQC ابتکار چندانی نداشته و چراغ‌ها در ساده‌ترین حالت
شدنی قرار دارند. چراغ‌های عقب نیز به همانند محصولات مدرن پورشه با یک
نوار درخشان به یکدیگر پیوسته شده‌اند و این بخش نیز انقلابی در طراحی
محصولات الکتریکی مرسدس را نشانه نمی‌دهد. چشمداشت می‌رفت این
شاسی‌بلند به عنوان محصول از سری محصولات EQ طراحی سطح بالا و
کاملاً متمایز و متفاوتی داشته باشد اما این‌گونه نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست