اجاره خودرو پورشه پانامرا و اطلاعات جانبی آن

رنت

 

پورشه پانامرا در قالب سدان چهار در، موتور جلو با ساختار پیش‌فرض دیفرانسیل عقب شناسایی شد.
این سدان محبوب، به راستی فقط خودروی پورشه با شکل ساختاری سالون است که مبنی بر سیاست
توسعه‌ی بازار برند آلمانی به سبد محصولات آن اضافه شد. نسخه‌ی تولیدی این اتومبیل در سیزدهمین
نمایشگاه بین‌المللی شانگهای ۲۰۰۹ رونمایی شد و در سال ۲۰۱۱، نسخه‌های دیزلی، توربو اسپرت و
هیبرید آن هم به بازار عرضه شدند. در آوریل ۲۰۱۳، فیس‌لیفتی از پانامرا، دوباره در نمایشگاه شانگهای
به معرض دیدن عموم درآمد. این اجاره خودرو  نسخه‌ی پلاگین هیبریدی، پانامرا اسپرت E-هیبرید نام گرفت و در نوامبر
۲۰۱۳، روانه‌ی بازار ایالات متحده شد. در سال ۲۰۱۶، پانامرا دستخوش دگرگونی کلی در طراحی ظاهری شد.

اجاره

 

سیاست پورشه در شکل‌دهی به نسخه‌ی توربو اسپرت توریزمو، بازآرایی ورق پشتی استاندارد و فاصله‌
محور کوتاه پانامرا بوده است الی احد از عجیب‌ترین اسپرت واگُن‌های صنعت خودروسازی را خلق کند.
این مدل اغلب با تمرکز بر عامل ظاهری و نه جنبه‌ی عملی شکل گرفته است. تغییرات حاصله در قسمت
عقب، مایه افزایش محدود فضای قرارگیری راز برای سرنشین‌های این سرنوشت (جایی که صندلی سه
سرنشین به عنوان استاندارد و صندلی‌های باکت یا سطلی مجزا به صورت اختیاری قابل خریداری هستند)
و همین‌طور ظرفیت صندوق شده است. اجاره ماشین  ویرایش توربو اسپرت توریزمو از گستره‌ی پیشرانه‌های مدل اصلی
پانامرا توان می‌گیرد؛ از ایستگاه ۳۳۰ اسب‌ بخار V6 لغایت نمونه‌ی ۵۵۰ اسب‌ توئین توربو V8 و وانگهی
دو مدل هیبریدی، تمامی به همراه گزینه‌ی تمام چرخ محرک به عنوان استاندارد، قابل سفارش هستند.

کرایه

 

اگر این خودرو اغلب با رویکرد ظاهری ساخته شده، دال بر عملکرد ضعیف آن نیست؛ به طوری‌که نسخه‌ی
هیبریدی در حال آماده احد از بهترین استیت‌های بازار است و از مرسدس بنز AMG E 63 S و آئودی RS6
پیشی می‌گیرد. در پیوستگی براساس معیارهای مختلف به بررسی محصول پورشه می‌پردازیم.سیاست
طراحی پورشه، همواره بر خلق خودروهای جذاب برپا بوده است و در این محصول هم خبری از امکانات و
قابلیت‌های زیاد نیست. اگرچه سقف طویل و قالب دو جعبه‌ای به ساختار استیشن واگن تعلق دارد؛ خط
سیر عصبانی شیشه‌ی عقب، بر سرعت و اسپرتی رنت ماشین  بودن اغلب از کاربردپذیری تأکید می‌کند. این خاصیت
بر نما و فضای صندوق تأثیر مثبتی ندارد؛ اما نمای کلی اتومبیل را زیباتر می‌سازد. سوای از ساختار،‌ تغییرات
مثبتی که مایه شد، دیزاین نه چندان موفق پانامرا، دوست‌داشتنی و تبدیل به یکی از جذاب‌ترین‌های بازار

رنت خودرو در تهران

 

بیشتر این دگرگونی در بخش پشتی پانامرا دیده می‌شود؛ جایی که پورشه از پیوست چراغ‌های باریک به
نوار لامپ‌های LED و همینگونه نمای لایه‌ای مانند به پسینیان نسخه‌ی 911 کاررا 4 استفاده کرده است؛
کاری که مایه می‌شود این مدل به جای نسل اول پانامرا، بیشتر تصویر کاررا را در ذهن تداعی می‌کند. از
جلو، چراغ‌های پهن و کاپوت صاف مایل به سمت روبرو تماشا می‌شوند؛ خصایصی که دیزاین پانامرا را به
خودروهای اسپرت پورشه و ظاهر مار کبرا، کم و بیش می‌کنند تا از روبه‌رو زیاد جذاب به عقیده برسد. در
کل، ترکیب ظاهری شبیه به آئودی A7 با یک استیشن واگن سنتی، پورشه پانامرا اسپرت توریزمو را از
دیگر خودروهای بازار آمریکا متمایز کرده و طرحی جالب، اصیل و زیاد زیبا آفریده است.

فضای درونی و امکانات رفاهی

 

این اتومبیل در درجه‌ی اول، لوکس و بعد از آن اسپرتی طراحی شده است؛ ولی نحوه‌ی ترکیب این
دو خاصیت در کابین، زیاد جذاب به نظر می‌رسد. برای مثال، صندلی‌های قابل تنظیم الکتریکی پانامرا
را می‌توان اسم برد که به Comfort معروف بوده و از نوع 14-way هستند. نمونه‌ی 14-way علاوه بر
امکانات پیش‌فرض Comfort (تنظیم ارتفاع، گرایش به جلو و عقب، تغییر زاویه‌ی نشیمنگاه و استرا
حتگاه کمر)، توانایی حمایت از کمر، تغییر طول نشیمنگاه و ستون دستور را هم دارند. در ضمن
شخصی‌سازی محل قرارگیری و تفویض آن‌ها به حافظه (غربیلک فرمان و آینه‌های بغل هم از این
قابلیت برخوردار هستند) امکان‌پذیر است الی در بهترین حالت شدنی متناسب با بیچارگی راننده
و سرنشین جلو تنظیم شوند.

 

 

امکان تغییر زوایای صندلی تا تقریبا به کف و جایی که پاها کم و بیش در حالت مستقیم پیمان گیرند،
وجود دارد. در نتیجه، پوزیشن رانندگی‌ای مانند به خودروهای اسپرت برای پانامرا حاصل می‌شود با
این تفاوت که در اینجا، فضای قرارگیری سر، سرشانه و باسن، اغلب هستند. صندلی‌های استاندارد
پورشه پانامرا چه در بزرگراه و چه جاده‌های شهری به قدری آسان هستند که خریدار را از صرف
خرج برای گزینه‌ی اضافی 18-way، بی‌نیاز می‌کنند.امکان حمل سه سرنشین روی صندلی‌های عقب
وجود دارد که البته صندلی وسط چندان جادار نیست. با اینکه اسپرت توزیمو به خودرویی با توانایی
جای‌گیری پنج سرنشین همانندگی دارد، باید با ساختار ۲+۲ از آن کاربرد کرد. در این شرایط،
سرنشین‌های پشتی فضای مناسبی برای زانو و سر دارند.

رنت ماشین در تهران

 

جای جای فضای داخلی پانامرا اسپرت توریزمو، از موادی با کیفیت مرغوب ساخته شده است. پورشه
در استعمال چرم روی داشبورد، در‌ و صندلی‌ها خوب عمل کرده است. چرم روی داشبورد فوق‌العاده
نرم و قسمت‌های سوای از این جنس، با باریکه‌ی مشکی پیانویی پوشیده‌ شده‌اند. فقط مشکلی
که این ماده‌ دارد، استعداد زیاد در جذب پرتو انگشت و یگانه و غبار است. مابقی اتاقک با آلومینیوم
مزین‌ شده است که حس لمس خوب، همراه با جزئیات ریزبین ارائه می‌دهد.
صندوق عقب پانامرا اسپرت توریزمو حجم بارگیری ۵۱ سانتی‌متر مکعب ارائه می‌دهد که با خم کردن
صندلی‌های رده دوم این رقم به ۱۳۸ افزایش پیدا می‌کند. این اعداد نسبت به نسخه‌ی استاندارد
پانامرا و هاچ‌بک آن (با حجم ۴۹ سانتی‌متر معکب و بیشینه‌ی ۱۳۳) افزایش ناچیزی داشته‌اند. چنین
ظرفیتی برای خودرویی با سایز فعلی، کافی به نظر نمی‌رسند (استیشن واگن‌های کلاس E مرسدس
بنز در حالت پیش‌فرض ۹۹ سانتی‌متر مکعب محفظه‌ دارند). انگیزه آن هم شکل متفاوت و جذاب شیشه‌ی
عقب پانامرا توربو اسپرت توریزمو و همینگونه به کارگیری لاستیک‌های ۱۱.۵ اینچی در همین قسمت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست