
اولین تجربه رانندگی با نسل جدید آئودی با کارز رنت
آئودی A1 قطعاً در نسخههای پایهتر عملکرد بهتری دارد
ولی اگرچه مدلهای مجهزتر حائز ساز و برگ و کابین
احسان هستند ولی باید این حقیقت را پذیرفت که مینی
سواری هیجانانگیزتر و اجاره خودرو لذتبخشتری دارد. همچنین 75
درصد از قطعات فنی آئودی A1 با فولکس پولو مشترک بوده است.
نسل جدید آئودی A1 خودرویی جادارتر بوده و سواری هیجانانگیزتری
دارد مخصوصاً اگر مدل اسپورت آن را نادیده بگیرید! سخت این است
که مینی هنوز هم رانندگی درگیر کننده تری داشته و از طرف دیگر
هم فولکسواگن پولو که وجه اشتراک زیادی با A1 دارد از این اتومبیل
کاملاً ارزانتر میباشد.
اجاره خودرو در تهران
در واقع از سنه 2011 تاکنون گواه فروش 800 هزار دستگاه از این خودرو
بودهایم و اکنون که نیز نسل جدید A1 تلاش دارد رقیب پرسابقه و
بریتانیایی خود را کناره بزند.کاملاً جدید برای آئودی واقعاً کاملاً جدید معنی
میدهد! نسل پیشین A1 از بخشهای فنی فولکسواگن پولو استفاده
کرده بود اما دومین دودمان حائز جدیدترین پلتفرم همان خودرو است.
طراحان ادعا میکنند اجاره ماشین نسل جدید این اتومبیل از موتور اسپورت الهام
گرفته و برخی شاخصههای طراحی آن برگرفته از خودروهای افسانهای
اسپورت کواترو هستند.
اجاره ماشین در تهران
امثال مدلهای A6 و A8 جدید، سطوح افقی زیادی در کابین وجود دارند
که باعث میشوند این بخش پهنتر و جادارتر از آنچه هست به چشم آید.
داشبورد نیز از موتور اسپورت الهام گرفته و به سمت راننده متمایل شده است.
یک صفحهنمایش کبیر 8.8 اینچی بهصورت استاندارد در داشبورد هستی داشته
اما میتوان بهصورت سفارشی نسخه 10.1 اینچی را گزینش کرد. در ضمن
دکمههای فیزیکی برای سیستم تهویه مطبوع وجود داشته که چگونگی راحتتری
برای کاربر فراهم میآورند.
اجاره خودرو بدون راننده
حداقل لیست تجهیزات موجود در اتومبیل پسندیده و رضایتبخش است.
مدل پایهی SE از چراغهای جلو و عقب LED، رینگهای 15 اینچی و کیت
ساز و برگ ایمنی همچون تشخیص عابران پیاده و دوچرخهسواران،
اندک کننده سرعت و آگاهانیدن خروج از راه هوده میبرد.
مدل آماده در آزمایش از گونه اسپورت بوده و علاوه بر تجهیزات قبلی
از رینگها و صندلیهای اسپورت برخوردار است. در تریم S Line هم
بدنهای با شاخصههای اسپورت تر و سیستم تعلیق سفتتر به چشم میخورد.
دامپرهای قابل تنظیم و کالیپرهای ترمز قرمز نیز در نسخهی S Line کامپتیشن وجود دارند ولی خب اینها برای قویترین پیشرانه رزرو شدهاند. گفتگو از قلبهای تپنده شد و باید گفت A1 جدید در ابتدا فقط با نسخهی 30 TSFI عرضه میشود و دارای گیربکسهای دستی و اتوماتیک میباشد. مدل یاد شده جدید بوده و از پیشرانه 3 سیلندر 1 لیتری توربوی 114 اسبی برخوردار است.
در ماه فوریه مدل 25 TFSI ارائه میشود که در دل آن پیشرانه 1 لیتری توربوی 94 اسبی هستی دارد. وانگهی مدل 35 TFSI نیز با پیشرانهی 1.5 لیتری توربوی مجهز به سیستم غیرفعال سازی سیلندرها عرضه خواهد شد. در ماه مارس نیز مدل 1.5 لیتری توربو با گیربکس خودکار در دسترس خواهد بود. حداقل برای الآن هم پیشرانهی 2 لیتری 197 اسبی در دل نسخهی 40 TFSI خواهد تپید و اسپورت ترین مدل A1 خواهد بود. هرچه به پسین سنه آینده تقریبا شویم نسخهی اتوماتیک مدل 1 لیتری نما خواهد شد و پیشرانه دیزلی هم در دسترس نخواهد بود. انتظار میرود مدل داغتر S1 هم عرضه شود.
گیربکس نیز خاص محصولات فولکسواگن است. این گیربکس کمی کند و نرمتر حس میشود اما دیگر موارد همچون دستور توازن وزنی خوبی دارند. مهار تکانهای بدنه نیز خوب بوده پس ورود به پیچها با A1 عملی لذتبخش خواهد بود. آرامش خودرو در بزرگراهها عالی بوده و تقریباً صدایی از پیشرانه به گوش نمیرسد. سواری خودرو با رینگهای 17 اینچی هم فوقالعاده است.